کانتر و تریبون

یکی از وسایل مورد نیاز برای تمامی بانک ها و پست بانک ها، میز کانتر است. وجود میز کانتر در این مراکز، نه تنها برای قسمت پذیرش و ارتباط با ارباب رجوع ضرورت دارد، بلکه موجب زیباتر شدن فضای اداری نیز می شود. این نوع میز به صورت کشیده و مستطیل است. گاهی نیز آن را به صورت هلالی طراحی می کنند. نکته مهم در اینست که ارتفاع آن به گونه ای باشد که ارباب رجوع روی صندلی نشسته و با خیال آسوده کار های بانکی خود را به کارمند بانک منتقل نماید.

به این منظور شرکت پارس نگاران البرز سینما  در ساخت کانترهای بانکی خود از ارتفاع ۷۵ سانتیمتر استفاده می نماید. این ارتفاع موجب ارتباط فیس تو فیس می شود و اطمینان بیشتری را برای مشتری به همراه دارد، در حالیکه در گذشته از ارتفاع ۱۲۰ سانتی متری در ساخت کانترهای بانکی استفاده میشد و مشتری در تمام مدت مجبور به ایستادن بود و نمی توانست با کارمند بانک ارتباط برقرار نماید.

البته لازم به ذکر است که سیاست برخی از مجموعه ها بر اینست که به علت سرعت بخشیدن به امور از کانترهای ایستاده استفاده نمایند.

خرید تریبون اداری

تریبون اداری معمولا در مجموعه های متفاوت قابل استفاده است. ادارات و سازمان ها، مدارس و مساجد، وزارتخانه های و مجموعه هایی که باید ارائه گزارش یا هر یز دیگر را به عده ای بدهند. در مجموعه های اداری معمولا تریبون در اتاق همایش و کنفرانس تعبیه می شود. که البته استفاده ار آن شکل و شمایل کار را رسمی تر و بهتر می کند. برای خرید یک تریبون اداری شما بهتر است طرح های شیک را از شرکت های معتبر در زمینه مبلمان اداری بخواهید. ما در مجموعه پارس نگاران البرز سینما، انواع میز اداری و صندلی اداری را بالاترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهیم.

کاربرد میز کانتر

میزکانتر معمولاً نیازی به فضای زیاد ندارند و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. از میزهای کانتر برای تست محصولات، میزکانتر تبلیغاتی، میزکانتر منشی، میزکانتر فروشگاه، میزکانتر سمپلینگ و … استفاده می شود و بیشتر فرودگاه ها، فروشگاه ها، سمینارها و سالن ها، کلینیک ها، بیمارستان ها و مطب مورد استفاده قرار میگیرد.

میز کانتر یا پیشخوان با ظرفیت یک یا دو نفر برای قرار گیری در پشت آن، سازه ای سبک، قابل حمل و بعضا دارای قفسه برای قرار دادن بروشورها و نمونه محصولات است.

کاربرد تریبون

طراحی تریبون معمولا به این صورت است که یک پایه بلند دارد و یک قسمت به عنوان کلاهک در راس آن قرار می گیرد که محلی برای نگه داشتن یادداشت های سخنران نیز هست. اجرای سیستم صدای داخلی در این سازه به دستیابی در توجه افراد کمک می کند. و شروع صحبت های شما را مشخص می کند.


کانتر و تریبون
در نمایشگاه ها که غرفه ها به صورت موقت طراحی و راه اندازی می شوند، قرار دادن یک میز پیشخوان برای پاسخگویی به نیاز مشتریان ضرورت پیدا می کند. این میز که قابلیت جابه جایی دارد و شرکت های تجاری به هر شکلی که بخواهند می توانند آن را قرار دهند، کمک زیادی به دکوراسیون غرفه های نمایشگاهی می کند. تمام مشتریان می توانند در پشت میز کانتر قرار بگیرند و درخواست خود را به پرسنل شرکت اعلام کنند. از سوی دیگر این میز دارای مکانی برای قرار دادن برخی وسایل نیز هست که برای فضای کوچک غرفه نمایشگاهی یک مزیت محسوب می شود.

کانتر و تریبون برای شرکت های تجاری بزرگ

میز کانتر می تواند به همان صورتی که در بانک و پست بانک کاربرد دارد، در شرکت های تجاری نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در شرکت ها تجاری بزرگ که ورود ارباب رجوع ها، همکاران تجاری و مشتریان زیاد است، یک قسمت برای پذیرش آن‌ها تخصیص می یابد. در این قسمت ساعات پذیرش و تعیین وقت قبلی، نگهداری پرونده ها و اسناد مهم شرکت و … انجام می شود. قرار دادن میز کانتر در این قسمت به زیبایی و پیشبرد امور شرکت کمک زیادی می کند.

استانداردهای لازم برای طراحی میز کانتر بانکی

میز کانتر بانکی در طرح ها، ابعاد و رنگ های مختلفی ساخته می شود. اما در نهایت شکل اصلی کانتر در تمامی ارگان به یک صورت است. در واقع میز کانتر به صورت یک میز مستطیل است که تمامی قسمت پذیرش را می پوشاند. این میز اغلب از جنس MDF است و در برخی موارد در قسمت بالایی آن، شیشه نیز استفاده می شود. در محل قرار گرفتن پرسنل شرکت، میز کانتر به صورت دو طبقه است و می توان وسایل مورد نیاز جهت رسیدگی به امور مشتریان را بر روی آن قرار داد.

شرکت های تجاری و بانک ها می توانند میز کانتر را مطابق با میل خود سفارش دهند. برای راحتی قرار دادن مدارک و اسناد در میز کانتر بانکی می توان قسمت زیرین آن را به شکل قفسه بندی طراحی کرد که موجب نظم در امور می شود.

کارشناسان و طراحان شرکت پارس نگاران البرز سینما  بعد از دیدن محل مشتریان برای قراردادن کانتر و با توجه به امکانات و بودجه آن‌ها، بهترین و مناسب ترین پیشنهاد را به آنان می دهند.

تولید انواع صندلی – تولید میز کنفرانس – صندلی آمفی تئاتر – صندلی اداری و همایش
کانتر و تریبون