صندلی اداری و همایش

صندلی اداری و همایش از لازم‌ترین‌های هر محل اداری است و ما وقت زیادی با آن می‌گذرانیم.

در این صفحه راهنمایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند بدانید چرا صندلی های اداری و همایش خوب مهم هستند. اما برای خرید مستقیم محصولات با ما تماس حاصل فرمایید.

لوگو البرز سینما

۳۴۷۱۵۰۹۵ ۰۲۶| ۳۶۱۸۲۳۶ ۰۹۱۹ | ۸۲۲۳۰۹۷ ۰۹۳۷

 

اطلاعاتی به شما می‌دهیم تا به صورت تخصصی خرید صندلی و اداری و همایش را بررسی کنید تا یک خرید عالی داشته باشید.

همچنین در ادامه آشکار می‌کنیم که هر صندلی اداری چه ویژگی و مزایایی می‌تواند برای فضای شما به ارمغان بیاورد.

اگر در بازار صندلی های اداری جدید هستید، البرز سینما نوید کیفیت پیشرو در صنعت را با قیمتی بی نظیر می‌دهد.

البرز سینما به‌عنوان علاقه‌مندان به صنعت صندلی اداری و همایش دوست داریم که اولین‌های توسعه محصول باقی بمانیم.

دلیل اینکه همیشه در مورد اهمیت این موضوع صحبت می‌کنیم این است که سلامت آینده و کسب رضایت شما از کیفیت، اعتبار ماست.

کیفیت امکانات و لوازم فضای کاری شما از آینده محافظت می‌کند. ما همیشه در مورد آینده طراحی داخلی تجاری بر اساس تحقیقات و بینش‌ها حدس می‌زنیم. و سعی می‌کنیم بر این اساس با سلیقه خاصی طراحی کنیم.

همچنین بخوانید : صندلی آمفی تئاتر 

صندلی اداری و همایش
بهترنی تجربه از صندلی اداری و همایش

صندلی اداری و همایش از جمله لوازم ضروری و پراستفاده در هر مکان اداری هستند. با بهره گیری از انواع با کیفیت آن علاوه بر میزان کارایی بهتر، می‌تواند سلامت جسمی کارکنان را نیز افزایش دهد.

اگر زمان زیادی را در مقابل کامپیوتر می گذرانید، حفظ وضعیت نشستن خوب ضروری است.

برای پیدا کردن صندلی میز مناسب، عملکردهای زیر را در نظر بگیرید.

آیا باید یک صندلی اداری و همایش با چرخ یا بدون چرخ تهیه کنم؟
امروزه صندلی های اداری چرخ دار یا چرخ دار بسیار متداول هستند. آن‌ها شما را قادر می سازند حتی در حالت نشسته نیز به آرامی حرکت کنید. اما اگر میز شما روی یک سکو یا یک طبقه ناهموار قرار می ‌گیرد، یک صندلی همایش و اداری بدون چرخ می تواند گزینه بهتری باشد.

آیا باید یک صندلی همایش و اداری با دسته یا بدون دسته بخرم؟
اگر قصد دارید چندین ساعت در روز از صندلی خود استفاده کنید، یک صندلی با دسته های تکیه گاه می تواند راحتی بیشتری را در درازمدت ایجاد کند.

مهم است که دسته های بازو تنظیم مناسبی داشته باشند. آن‌ها باید بازوهای شما را در نقطه ای که آرنج شما به طور طبیعی با شانه های شما استراحت کند، حمایت کنند.

زیبایی ظاهر دیزاین همیشه مورد توجه عموم بوده است. بر همین اساس، استفاده از صندلی‌های همایش نامناسب و غیر استاندارد چه در محیط کار و چه منزل شخصی، می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیر و جدی برای بدن کارکنان یا عزیزانتان وارد کند.

زیرا بسیاری از ما هر هفته تا ۴۰ ساعت در هفته را در محل کار می‌گذرانیم و در این مدت بیشتر آن را پشت میز خود صرف می کنیم.

برای جلوگیری از این مشکل، مدیران می‌توانند با تهیه صندلی اداری و همایش آرگونومیک و استاندارد برای محیط اداری خود، سلامت کارمندان خود را تضمین نمایند. بدین وسیله نیز رضایت و کارایی را هم دو چندان می‌کنند.

همچنین بیماری‌های ستون فقرات، کمر یا گردن نیازمند دوره ای طولانی برای بهبود هستند.

صندلی اداری به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم مورد نیاز بیشتر از هر وسیله دیگری استفاده می‌شود. پس بهتر است دقت بیشتری در خرید آن بکار ببریم تا به این شیوه سلامت خودمان و عزیزانمان را تامین کنیم.

صندلی‌های سالن با نام صندلی آمفی تئاتر و صندلی سینما نیز شناخته می‌شود.
صندلی اداری و همایش و صندلی آمفی تئاتر و صندلی سینما اکثرا دارای خصوصیات یکسانی می‌باشند که به بعضی از آن‌ها در ادامه توضیح داده می‌شود.

کفی صندلی‌های اداری و همایش می‌تواند از جنس ABS یا چوبی باشد. استفاده از چوب به دلیل خاصیت آکوستیکی و از نظر جلوه و شکوه مناسب‌تر می‌باشد.

اما ABS دارای مقاومت بیشتر و عمر طولانی می‌باشد. اکثرا در سالن‌ها این امکان وجود دارد که چند ردیف جلو از صندلی اصطلاحا VIP نصب گردند.

بیشترین تفاوت این صندلی اداری و همایش با صندلی‌های معمول، داشتن مزیت شکل ظاهری زیباتر و راحتی بیشتر است.

صندلی اداری و همایش

 

فروش صندلی اداری و همایش

خرید و فروش صندلی اداری و همایش مناسب، علاوه بر سلامتی تاثیر به خصوصی بر روی افزایش کارایی و تمرکز کارمندان دارد. لذا در انتخاب محصول مناسب نهایت احتمام خود را به کار بگیرید.

خرید صندلی اداری و همایش، یكی از مهمترین انتخاب‌ها در زمان تجهیز سالن اداری است. اساسا به دلیل شدت و كیفیت تماسی كه بدن كاربر با صندلی‌اش دارد این انتخاب می‌تواند علاوه بر اینكه روی كیفیت كارایی فرد تاثیر می‌گذارد. به حفظ سلامت افراد در طولانی مدت كمك خواهد كرد.

استفاده مداوم و روزانه هشت ساعته از صندلی اداری نیز باعث می‌شود تا بتوان با جرات گفت كه یک كارمند یا مدیر، با هیچ وسیله‌ای بیشتر از صندلی در طول سال‌های كاری‌اش در ارتباط نبوده است.

بنابراین چندان عجیب نخواهد بود كه بگوییم خرید صندلی مناسب اداری، یک سرمایه گذاری از جانب شركت‌ها و سازمان‌ها خواهد بود. یک سرمایه گذاری با هدف حفظ سلامت و ارتقا كارایی سرمایه‌های انسانی سازمان شرکت پارس نگاران البرز سینما با اخذ نمایندگی معتبرترین‌ها در فروش فروش صندلی اداری و همایش، متناسب‌ترین صندلی را برای استفاده در محیط كار و منزل شما عزیزان، آماده عرضه كرده است.

در این مقاله کوشیدیم تا مهم‌ترین نکات مربوط به خرید صندلی اداری و همایش را متذکر شویم. اگر پس از مطالعه این مطلب باز هم در این زمینه سوالی داشتید. و یا تصمیم به خرید صندلی اداری و همایش، صندلی آمفی تئاتر، صندلی سینمایی، میز اداری، میز کنفرانس، کانتر و تریبون و غیر ذلک را دارید می‌توانید به طور رایگان از مشاوره‌های همکاران ما در شرکت پارس نگاران البرز سینما بهره بگیرید.

تاریخچه صندلی همایش و صندلی آمفی تئاتر

در مورد تاریخچه صندلی همایش و صندلی آمفی تئاتر که امروزه می شناسیم، تصور می شود که این صندلی بیش از دو قرن پیش، در “صندلی چوبی چرخ دار” که توسط چارلز داروین ساخته شد، سرچشمه گرفته است . داروین پایه و چرخ‌هایی را به صندلی اداری و همایش خود وصل کرد تا بتواند راحت تر در اطراف محل کار خود مانور دهد و راحت تر به نمونه‌های خود دسترسی داشته باشد.

پیش‌تر از آن از وقتی که بشر به گردهمایی نیاز پیدا کرد، اولین صندلی اداری و همایش شکل گرفتند. صندلی‌‌های همایش و آمفی تئاتر ابتدایی بسیار ساده بودند و معمولاً از سنگ‌ و گل تراشیده شده ساخته می‌شدند.

نمونه‌ این صندلی‌ها را می‌توانید در آمفی‌تئاتر‌های رم و یونان باستان مشاهده کنید. در پی بیشتر شدن همایش‌ها و گردهمایی‌های بشر، صندلی‌های سالن سینما نیز پیشرفته شدند. در این دوره این صندلی‌ها بیشتر از چوب ساخته می‌شدند.

با رونق گرفتن فعالیت‌های هنری، بشر نیاز پیدا کرد که صندلی اداری و همایش راحت‌تری بسازد تا افراد بتوانند برای مدت زمان طولانی روی آن‌ها بنشینند و نمایش یا سخنرانی را تماشا کنند.

این صندلی‌ها در ابتدا بسیار ساده، ثابت و با امکانات حداقلی بودند. به مرور این صندلی‌ها تکامل یافتند. پیچیده‌تر شدند و ویژگی‌های دیگری به آن‌ها اضافه شد.

نکات مهم در انتخاب صندلی اداری و همایش

صندلی‌های اداری و همایش در مدل‌های ثابت و نورد در دسترس هستند. بنابریان باید از نکات مهم در انتخاب صندلی اداری و همایش آگاه بود تا بهترین گزینه را انتخاب کرد.

صندلی‌های ثابت با پایه‌های سورتمه‌ای به راحتی روی فرش، کاشی و سایر کفپوش‌های سخت حرکت می‌کنند. این گزینه‌ها شامل کشویی هستند که کف زیرین را از خراش مراقبت می‌کند.
صندلی‌های چرخدار تحرک را زیاد می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که به سرعت از داخل میز دور شوند.
برای چرخیدن راحت‌تر در بیشتر انواع کف‌ها، به دنبال کاستورهایی باشید. که برای استفاده در فرش و موکت طراحی شده‌اند.

برخی صندلی‌های اداری و همایش روی پایه‌های ثابت قرار دارند. که ساده نگه داشتن مناطق کنفرانس یکنواخت و حرفه‌ای است.
بسیاری از صندلی اداری و همایش دارای خصوصیات اضافی هستند که می‌توانند در جلسه‌های طولانی و جلسه‌های آموزشی تغییر ایجاد کنند.

صندلی کنفرانس با بازو باعث رفع خستگی شانه می‌شود و هنگام نوشتن، مچ دست را پشتیبانی می‌کند.
در واقع صندلی‌های همایشی که دارای خصوصیات شیب و چرخش هستند اطمینان حاصل کنید که کاربران می‌توانند در صورت لزوم کشش کنند.
پشتی کمری، فشار روی ستون فقرات را کم می‌کند و همین امر باعث می‌شود تا کمر درد به حداقل برسد.

صندلی اداری و همایش

 

معرفی صندلی اداری و همایش

در خصوص معرفی صندلی اداری و همایش باید گفت که بهتر است گرد میز کنفرانس چیده شوند.

بیشتر صندلیهای اتاق کنفرانس یکنواخت هستند و حواس پرتی را به حداقل می رساند. اما فراتر از ظاهر آنها، این سشتند. متریال گران قیمت، راحتی بیشتر و قیمت بالا از ویژگی هایشان است.

۲. صندلی‌های کارمندی و کارشناسی: ممکن است پشتی بلند یا متوسط داشته باشند. حداقل امکانات تنظیمی تغییر ارتفاع و تغییر شیب پشتی دارند و پایه چرخان، جنس‌شان معمولا پارچه و مش است.

۳. صندلی‌های اپراتوری: پشتی کوتاه دارند با امکانات تنظیمی نظیر کارمندی‌ها هستند.

۴. صندلی‌های کانتر و پذیرش: صندلی نشسته ایستاده هستند ارتفاع بلند و پشتی کوتاه دارند و معمولا فقط امکان تنظیم ارتفاع دارند.

۵. صندلی‌های کنفرانسی: این نوع صندلی اداری و همایش عموما به پایه‌های U شکل‌شان شناخته می‌شوند. عموما جنس چرم دارند با پشتی کوتاه و فاقد امکانات تنظیمی.

۶. صندلی‌های اداری و همایش انتظار: هم پایه‌های ثابت دارند نشیمن و پشتی‌شان یکپارچه است، پشتی کوتاه و معمولا چندتایی  دارند.

۷. صندلی‌‌های کار: بیشتر در کارگاه‌ها، انبارها، کارخانه‌ها و غیر ذلک استفاده می‌شود. زیرا در هنگام نشستن پاها جای کافی برای حرکت دارند. به نام صندلی‌ کار شناخته شده‌اند. مقاومتبالای نسبت به سایرین دارند. برای فضاهای تنگ مناسبند.

۸. صندلی‌های رستورانی یا پشت کابینتی: بسیار سبک هستند. قابل جابه جایی آسان دارند. رنگ بندی متنوع دارند. برای صرفه جویی کنید در هزینه مناسیند. از این سبک صندلی‌ها در سالن‌های عروسی، رستوران‌ها، کافه‌ها استفاده می‌شود.

کارایی صندلی اداری و همایش

کارایی صندلی اداری و همایش اغلب قابل تعویض هستند. با این حال، آنها یک تفاوت اساسی دارند: صندلی های کنفرانس برای نشستن کوتاه مدت هستند. صندلی های اداری برای نشستن طولانی مدت هستند.

اگر صندلی اداری و همایش شما کارآمد، راحت، ارگونومیک و قابل تنظیم هستند، به راحتی می توانند به عنوان صندلی های اداری روزمره استفاده شوند.

همانطور که از نام آن پیداست، صندلی‌های کنفرانس در اتاق‌های کنفرانس استفاده می شوند و لحن یکنواختی را برای جلسات کاری ایجاد می‌کنند.
استفاده از این صندلی‌ها ساده است زیرا بازوهای ثابت و تنظیمات محدودی دارند. برخلاف صندلی‌های کار، صندلی‌های کنفرانس برای پشتیبانی هشت ساعت در روز از کاربران طراحی نشده‌اند..

خصوصیات صندلی اداری و همایش مناسب

صندلی اداری و همایش تعادلی بین راحتی، یکنواختی، سبک رسمی و کارایی مناسب ایجاد می کنند. کارمندان معمولاً از چند دقیقه تا چند ساعت در طول روز کاری (بسته به طول و دفعات جلسات) را در آنها سپری می کنند.

اگر مطمئن نیستید که انتخاب صندلی کنفرانس را از کجا شروع کنید ، در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید. ما تخت عنوان خصوصیات صندلی اداری و همایش مناسب معرفی کردیم.

    • صندلی‌های اداری و همایش مناسب دارای جک تنظیم ارتفاع می‌باشند تا کارمندان بتوانند متناسب با قد خود آن را تنظیم کنند.
    • صندلی‌های اداری مناسب چرخ‌های روانی دارند که به راحتی روی هر سطحی جابجا شوند.
    • صندلی‌های کارمندی مناسب پشتی‌شان قابل تنظیم می‌باشد تا کارمندان بتوانند در هر زاویه‌ای که می‌خواهند آن را تنظیم کنند.
    • جنس صندلی‌های کنفرانسی مناسب بسیار مهم بوده و باید از جنس با کیفیت باشد و مانع از عرق کردن کارمندان شود.
    • صندلی‌های همایش و اداری مناسب مانع از خستگی کارمندان در صورت استفاده طولانی مدت از آنها می‌شود و به سلامتی آنها ضرر نمی‌رساند.
    • صندلی‌های اداری مناسب انحنای S شکل دارند تا گودی کمر را به خوبی حفظ کند.
    • صندلی‌های کارمندی مدرن و مناسب فضای کمتری را اشغال می‌کنند.
    • صندلی‌های کنفرانسی مناسب دارای دسته مناسب می‌باشند که در هنگام خستگی دستشان را روی آن بگذراند.
    • صندلی‌های کارمندی نباید خیلی نرم باشند به صورتی که شخص در آن فرو رود.
    • بهترین صندلی‌های کارمندی دارای پنج پایه هستند و از استحکام بالایی برخوردارند.
    • صندلی‌های کارمندی مناسب دارای زیر سری مناسب هستند.
    • در اکثر صندلی‌های کارمندی از فوم سرد استفاده می‌کنند که به هنگام بلند شدن از روی آنها به سرعت به حالت قبل بر می‌گردند.
    • لبه‌ی صندلی‌های اداری و همایش انحنا تو پری دارند که مانع از خستگی می‌شوند.

خرید صندلی اداری و همایش

پس از خرید صندلی اداری و همایش، چیدمان آن تاثیر بسیار زیادی روی پرسنل دارد. هر اداره‌ای با توجه به نوع فعالیت باید تجهیزات مناسب و استاندارد را خریداری کند.

زیرا کارکنان بیشتر تایم خود را در محیط کار می‌گذرانند و به همین دلیل کیفیت صندلی اداری و میز اداری از اهمیت زیادی برخوردار است.

صندلی اداری و همایش بدلیل استفاده بیش از اندازه و طولانی مدت از آن باید طبق استاندارد و فرم بدن انسان طراحی شده باشد. در غیر اینصورت به بدن انسان به خصوص ستون فقرات آسیب بسیار جدی وارد می‌کند.

صندلی اداری و همایش البز سینما

صندلی‌هایی که هنگام کار روی آن‌ها می‌نشینید بسیار مهم هستند. تفاوتی ندارد که کار شما در منزل باشد یا در دفاتر اداری، شما باید ساعت‌ها روی یک صندلی بنشینید و کار کنید.

در کنار میز، رایانه‌ها، خدمات اینترنتی و ابزارهای ارتباطی، صندلی اداری و همایش از مفیدترین وسایلی است، که همراه شما خواهند بود. این صندلی‌ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام از آن‌ها کاربردهای خاص خود را دارند.

تولید انواع صندلی اداری و همایش

در تولید انواع صندلی‌های اداری و همایش مدلسازی دسته دار با بدون دسته آن منفاوت است. مدل‌های دسته‌دار برای افرادی که با لپ تاپ یا کامپیوتر کار می‌کنند مناسب‌تر است.

زیرا افراد در طولانی مدت فرصت کمی برای جدا شدن از میز و صندلی دارند باید از صندلی‌هایی استفاده کنند که سلامت آن‌ها را به خطر نیندازد.

قابلیت ارتجاعی پشتی صندلی‌های اداری باعث می‌شود که کمر و گردن فرد در زمان کار در موقعیت مناسب قرار گیرد و پس از مدتی دچار آرتروز نشود.

همچنین در زمان خرید صندلی اداری باید به قابلیت تنظیم ارتفاع آن نیز توجه کنید. زیرا در بیشتر این صندلی‌ها امکاناتی وجود دارد. که ارتفاع آن افزایش یا کاهش پیدا می‌کند. به این شکل دیگر پاهای شما خم نمی‌‌شوند و در زمان کار با درد در پاها مواجه نخواهید شد.

مناسب ترین نوع صندلی اداری و همایش آن‌هایی هستند که ارگونومیک باشند.

مزایای صندلی های ارگونومیک :
1) پشتیبانی از وضعیت بدن.
2) به کمردرد کمک می کند.
3) درد گردن را کاهش می دهد.
4) فشار لگن را کاهش می دهد.
5) بهبود گردش خون.
6) بهره وری را افزایش می دهد.

آشنایی با صندلی اداری و همایش

برای آشنایی با صندلی اداری و همایش باید گفت که متاسفانه معمولا سعی می‌کنند که ارزان قیمت‌ترین صندلی اداری را انتخاب کنند.

باید بگوییم  دیدگاه ارزان بودن اشتباه است. بخصوص در این محصول مقرون به صرفه بودن حائز اهمیت است.

زیرا عملا با بدن و ستون فقرات در ارتباط اند.  کوچکترین ایراد در آن‌ها باعث تغییر فرم بدن و حتی بیماری‌ می‌شود.

ارتفاع مطلوب صندلی اداری و همایشباید به شما این امکان را بدهد که پاهای خود را صاف روی زمین قرار دهید.

به همین دلیل است که انتخاب صندلی با ارتفاع صندلی قابل تنظیم ضروری هستند و نشستن را برای افراد راحت می‌سازند.

آشنایی با صندلی اداری و همایش توسط شرکت پارس نگاران البرز به شما این امکان را می‌دهد که بهترین انتخاب را داشته باشید.

ساخت صندلی اداری و همایش استاندارد

ساخت صندلی اداری و همایش استاندارد از آن جهت اهمیت دارد که در آینده مشتریان شما تا سال‌ها بعد تاثیر دارد.

سبک کنفرانس یا اتاق هیئت دارای یک میز بزرگ است. حدود ۷ تا ۲۰ صندلی اداری و همایش را در خود جای می دهد.

برای تجهیزات مختلف آنها مانند لپ تاپ، دستگاه های تلفن همراه و دستگاه های ویدئو کنفرانس جا دارد.

جایگاه همه شرکت کنندگان در وسط قرار دارند تا امکان بحث و تعامل از همه جهت فراهم شود.

بهترین صندلی اداری و همایش

بهترین صندلی اداری و همایش باید ارگونومیک و مهندسی شده طراحی شوند.

از آنجا که سالن های همایش، جهت برگزاری میتینگ ها و همایش‌های طولانی مدت طراحی می‌گردند. بنابراین صندلی‌های همایش، نباید بیش از حد نرم باشند.

به طوری که افراد با نشستن طولانی مدت بر روی آن احساس خواب آلودگی کنند. نه آنقدر خشک و سفت، که تحمل نشستن بر روی صندلی را به مدت طولانی نداشته باشند.

بنابراین صندلی‌های همایش که برای این سالن‌ها در نظر گرفته می‌شود در عین زیبایی، سادگی و راحت بودن باید از جنس بسیار مرغوب و با کیفیت انتخاب شوند.

اهمیت صندلی های همایش

از مهمترین عواملی که کارآمدی اتاق کنفرانس را تضمین می‌نماید تجهیز آن با میز و صندلی اداری و همایش مناسب است.

علاوه بر زیبایی و همخوانی صندلی سالن‌های کنفرانس با کلیت دکوراسیون، راحتی آن‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

البته این صندلی‌ها نباید خیلی نرم باشند که افراد داخل آن‌ها لم بدهند و خواب آلود شوند و از طرفی نباید خیلی هم خشک باشند تا فرد احساس ناراحتی کند. صندلی‌ کنفرانسی که بر اساس ارگونومی بدن ساخته شده را می‌توان استاندارد نامید.

بنابراین بهتر است صندلی به گونه‌ای باشد که فرد را اصطلاحا در بر بگیرد و دارای پشتی سری باشد.

طراحی صندلی اداری و همایش

صندلی اداری و همایش همان صندلی آمفی تئاتر می‌باشد و دارای دسته‌های معمولی یا دسته تحریر می‌باشد. صندلی همایشی تفاوت‌های از جمله عرض و نوع دسته با صندلی سینمایی دارا می‌باشد.

صندلی‌های همایشی از لحاظ جزئیات بیشتر به صندلی‌های آمفی تئاتر نزدیک می‌باشد و فقط مشخص می‌شود این صندلی در کدام فضا قرار است مورد استفاده قرار گیرد.

از همین رو در مورد دسته‌های این صندلی‌ها نیز باید گفت به طور معمول دسته‌های معمولی دارند و می‌تواند بر اساس نیاز مشتری در هر رنگ‌بندی تولید شوند.

این صندلی‌های اداری از لحاظ ساختاری مانند بقیه صندلی‌ها دارای دو نوع بوده :

  • معمولی
  • وی آی پی

صندلی‌های وی آی پی به دلیل اینکه در ردیف‌ها جلو قرار می‌گیرند و در جلوی آنها میز است نیاز به دسته‌های معمولی دارند.

یکی دیگر از محصولات با کیفیت شرکت پارس نگاران البرز سینما صندلی‌های همایشی می‌باشد که معمولا در سالن‌های همایش و اداری استفاده می‌شود.

این صندلی‌ها ویژگی‌های بخصوص خود را دارند و توسط شرکت پارس نگاران البرز سینما با بهترین و با کیفیت‌ترین متریال به تمام نقاط کشور عرضه می‌گردد.

تمامی این صندلی‌ها از استراکچر فلزی ساخته شده اند و پایه‌های فلزی دارند که با رنگ الکترو استاتیک پوشیده شده‌اند.

همچنین از وکیوم بسیار قوی و ضد ضربه ساخته شده اند پارچه‌های روکش شده صندلی‌های همایشی شرکت البرز سینما همگی از جنس شانل می‌باشند که در عین زیبایی و شکیل بودن بسیار مقرون به صرفه هستند.

این باعث شده که سبک کلاسیکی را به صندلی‌های همایشی بدهد. دسته‌های صندلی‌های همایشی به دو صورت هستند و متریال متفاوت دارند. انتگرال و چوب ام دی اف که هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند.

تولید مبلمان اداری

پارس نگاران البرز سینما یکی از بهترین مراکز در تولید مبلمان اداری و عرضه کننده انواع تولید صندلی و مبلمان اداری و سایر تجهیزات سالن آمفی تئاتر در کشور می‌باشد.

شما با خرید محصولات قیمت مناسب و کیفیت بالا از شرکت پارس نگاران البرز سینما می‌توانید شرکت و یا منزل خود را به بهترین شکل دیزاین کنید.

همچنین شرکت البرز سینما به دلیل ارائه محصولات متنوع و مورد نیاز، پذیرای تمامی سلیقه‌های مشتریان عزیز است.

در واقع تمامی محصولات تولید شده توسط طراحان خبره با سلیقه خاصی طراحی می‌شوند و با بالاترین کیفیت نزد شما مشتریان عزیز عرضه می‌گردد.

به همین دلیل اکثر کسانی که مایل به داشتن یک محیط کار یا محیط منزل شیک با قیمت بسیار مناسب هستند خرید از این مجموعه را انتخاب می‌کنند.

خصوصیات صندلی کنفرانس و همایش

صندلی اداری، صندلی اداری و همایش، صندلی آمفی تئاتر و صندلی کنفرانس نباید به گونه‌ای باشند که پرسنل در اتاق جلسات احساس خواب آلودگی به آن‌ها دست دهد.

صندلی اداری و همایش باید هم راحت باشد و هم استاندارد برای نشستن صحیح آرگونومیک بودن صندلی اداری و همایش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

شکل طراحی دسته‌های صندلی جلسات نباید جوری باشد که پرسنل آرنج‌شان در برخورد با آن آسیب ببیند.

چرم و روکش صندلی جلسات باید حتما از نوع ضد تعریق باشد. معمولا چون درب اتاق کنفرانس بسته می‌باشد این موضوع اهمیت دو چندان پیدا می‌کند.

ابعاد صندلی اداری و همایش جلسات باید متناسب با ابعاد میز کنفرانس باشد و نباید طوری باشد که عبور و مرور راحت در فضای اتاق جلسات را تحت الشعاع خود قرار دهد.

وزن صندلی اداری و همایش نباید به قدری زیاد باشد که فرد را در استفاده از آن دچار مشکل نماید.

سبک‌های ما تقریباً هر سلیقه سطح بالا را، چه مدرن و چه سنتی، برآورده می‌کند. برای کسانی که مطمئن نیستند که کدام روش در مکان خاص شما بهترین کارایی را دارد، ما مشاوران طراحی تجاری متخصص در کارکنان خود داریم که در فرآیند خرید صندلی تئاتر تجاری از ابتدا تا انتها به شما کمک می کنند.

خرید صندلی اداری و همایش با قیمت مناسب

برای اطمینان از بهترین تجربه ممکن برای خریداران، هنگام خرید آنلاین صندلی سینما، محصولات با کیفیت به موقع و دقیقاً در زمانی که برای پروژه شما مورد نیاز است ارسال می‌شود. همچنین با راه حل های حمل و نقل سریع و قابل اعتماد به دست شما می‌رسد.

شماره‌های تماس ما:

۰۲۶۳۴۷۱۵۰۹۵ | ۰۲۶۳۴۷۱۵۵۶۴ | ۰۲۶۳۴۷۱۷۴۹۷

آدرس ما واقع در کرج، کمالشهر، میدان شهید بهشتی، بلوار شهرداری، ساختمان بوستان، طبقه ۲، واحد ۱۲.

متن سربرگ خود را وارد کنید