تولید انواع صندلی

صندلی‌های شما همان دوست و همراه همیشگی شما هستند. باید بهترینشان را انتخاب کنید.

تولید انواع صندلی با کیفیت توسط شرکت البرز سینما با بهترین کیفیت انجام می‌گیرد.

این صفحه توضیحی برای کمک به مشتریان عزیز در نحوه خرید و بررسی معیار‌های مناسب در هنگام خرید انواع صندلی و تولید انواع صندلی است.

لطفا برای خرید مستقیم انواع صندلی به صفحه خانه مراجعه کنید. یا می‌توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

لوگو البرز سینما

۳۴۷۱۵۰۹۵ ۰۲۶| ۳۶۱۸۲۳۶ ۰۹۱۹ | ۸۲۲۳۰۹۷ ۰۹۳۷

به دنبال میز کنفرانس در تجهیزات اداری هستید؟  

مطالعه بیشتر : تولید میز کنفرانس

تجهیزات اداری به مدیریت کارهای مربوط به دفتر کمک بسیاری می‌کند. باعث می شود کارهای روزمره شما به راحتی انجام شود. همچنین دیزاین درست صندلی سبک کار شما را حرفه‌ای جلوه می‌دهد.

یکی از مهم‌‌ترین تحهیزات اداری و آموزشی، انواع صندلی می‌باشد.

البرز سینما با تولید انواع صندلی شیک و کاربری جلوه‌ی حرفه‌ای به اداره و دفاتر کاری شما می‌بخشند.

هر محیطی حتی بیمارستان نیز نیاز به تجهیزات اداری دارند. زیرا دفتر مدیریتی در هر صورت باید نمود کاریزماتیک خود را حفظ کند.

همچنین انواع صندلی اداری بکار رفته در دکوراسیون داخلی، در کاریزما و دکوراسیون فضاهای مختلف نقش بسیار اساسی دارند. مانند ادارات، دفاتر کار، بیمارستان‌ها، مدارس، هتل‌ها و محل‌هایی از این قبیل می‌شوند.

پارس نگاران البرز سینما

تجهیزات اداری معمولا نادیده گرفته می شوند، اما ضروری هستند.

تجهیزات مناسب و لازم مانند انواع میز و صندلی باید برای هر کارمندی در دسترس باشد تا بتواند کارآمد و کارآمد کار کند.

با وجود صندلی‌های با کیفیت نه تنها کارمندان از تجهیزات با کیفیت خوب بهره مند می‌شوند. بلکه برای تصویر تجاری شما نیز مفید خواهد بود. لوازم اداری مناسب پیام مثبتی را به مشتریان و شرکا ارسال می‌کند.

لوازم اداری اولیه شامل مبلمان و صندلی، میز، چاپگرهای تجاری، ابزارهای همکاری، سیستم های تلفن، لوازم آشپزخانه (مانند دستگاه قهوه ساز ) و غیره است.

میز و صندلی اداری تجهیزاتی هستند که به صورت مستقیم بر نحوه، روند کار و راندمان کاری افراد در شرکت‌ها و ادارات تاثیر مستقیم می‌گذارند.

تجهیزات اداری صندلی اداری

به این لحاظ این ملزومات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

همچنین تجهیزاتی که جز دکوراسیون محسوب می‌شوند مانند انواع صندلی، باید با طراحی داخلی هماهنگ باشند.

همچنین تجهیزات رنگی و مبلمان‌ها و سایر اجزای ادارات و دفاتر هارمونی و هماهنگی داشته باشد.

چگونه یک صندلی خوب را برای خرید تشخیص بدهیم؟

خرید صندلی اداری ممکن است دشوار باشد زیرا در طول روز ساعات طولانی از آن استفاده خواهید کرد.

برای شروع، باید به عوامل مختلفی مانند ارگونومی، زیبایی، مواد، عملکرد و دوام توجه شود.

علاوه بر این، تعیین هدف استفاده از آن ضروری است: به عنوان مثال، یک صندلی اداری دارای الزامات متفاوتی نسبت به یک صندلی مطالعه یا یک صندلی غذاخوری است.

تولیدی انواع صندلی

بهتر است برای خرید صنذلی با قیمت و کییفیت مناسب به تولیدی انواع صندلی مراجعه کنید.

در این صورت می‌توانید ویژگی مدنظر خود اعم از جنس و رنگ پارچه و متریال بکار رفته ای چون چوب را خودتان تعیین کنید.

البرز سینما جز با سابقه‌های صنعت تولیدی انواع صندلی می‌باشد.

می‌توانید حضورا تشریف بیاورید و از کیفیت متریال مطمئن شوید و یا آنلاین سفارش دهید.

همچنین البرز سینما دارای طراحان متخصصی است که با بازدید از مجموعه شما با توجه به کارشناسی دکوراسیون داخلی نیازمندی فضای شمارا اعلام می‌کند.

به نسبت رنگ و طرحی که به فضای شما جلوه ی حرفه ای تری بدهد مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

چگونه تشخیص دهیم کهصندلی به درستی طراحی شده است؟

اگر یک صندلی که به درستی طراحی شده باشد. باید ویژگی هایی را ارائه دهد که به شما امکان می دهد راحت بنشینید.  تا خطرات سلامتی ناشی از نشستن طولانی مدت را کاهش دهید.

ارگونومی نقش مهمی در نحوه طراحی صندلی ایفا می کند. باید اولین چیزی باشد که هنگام تصمیم گیری از بیش از یک گزینه به آن توجه می کنید.

شما ممکن است از پیامدهای جدی نشستن طولانی مدت برای سلامتی آگاه نباشید.

اینکه چرا این موضوع برای همه ما که هر هفته بیش از 30 ساعت را پشت میز کار خود می نشینیم، باعث نگرانی است.

در دنیای شلوغ شرکتی، بسیاری از کارمندان مجبورند برای مدت طولانی در محل کار بنشینند.

نشستن طولانی مدت خطر ابتلا به مشکلات مربوط به سلامت شغلی مرتبط با وضعیت بدنی بد، مانند گردن درد، سفتی شانه ها، درد در قسمت فوقانی و پایین کمر ، حساسیت عضلات، و بی حسی در بازوها و پاها را افزایش می دهد.

اگرچه نشستن طولانی مدت به تلاش عضلانی کمتری نیاز دارد.

اما با وارد کردن فشار زیاد به بالا و پایین بدن، شما را در معرض خطر آسیب زیادی قرار می‌دهد.

فردی که در حالت نشسته کار می کند، کمردرد، درد مفاصل، گردش خون بد و سلامت روانی ضعیف را تجربه خواهد کرد.

علاوه بر این، فشار قابل توجهی روی کلاهک زانو وارد می کند که باعث احساس درد در تاندون می شود.

با عدم حمایت مناسب، آسیب های جدی تری مانند کشکک فمورال ایجاد می شود.

با این حال، پیدا کردن صندلی اداری ارگونومیک مناسب برای شما چالش برانگیز است.

زیرا موارد زیادی مانند ویژگی های صندلی ارگونومیک وجود دارد. به عنوان مثال، ارتفاع صندلی قابل تنظیم است.

نه تنها صندلی ارگونومیک، بلکه اگر می‌خواهید هر نوع مبلمان اداری دیگری در البرز سینما بخرید، لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

مجموعه پارس نگاران البرز سینما با تولید انواع صندلی‌ها پیشرو در صنعت تولید مبلمان اداری است.

تمامی قسمت‌ها در تولید انواع صندلی با استفاده از تجهیزات پیشرفته ساخته می‌شود و سپس با نهایت دقت مونتاژ می‌شود. پس از آن از لاک، رنگ و در پایان از روغن استفاده می‌شود.

پارس نگاران البرز سینما

قیمت صندلی اداری

قیمت صندلی اداری در تولید انواع صندلی بر اساس کیفیت مواد استفاده شده در تولید تعیین می‌شود. نوع چرم، نوع فرم، آبکاری فلزات بکار رفته مثل دسته و پایه روی قیمت تاثیر گذارند. نوع مکانیزم‌ تولید و مهم‌تر قیمت تولید انواع صندلی از همه خدمات پس از فروش و گارانتی نقش اساسی در تعیین  دارند.

برای اینکه بدانیم چرا صندلی ها اینقدر گران هستند. باید بدانیم که بخش زیادی از هزینه پرداختی ما صرف طراحی آن، یعنی مهمترین بخش ایجاد یک صندلی، می‌شود.

هزینه کردن در خصوص یک صندلی خوب نوعی سرمایه گذاری است. زیرا صندلی اداری با کیفیت جدا از دوام، به علت داشتن مواد با کیفیت بالا، به سطح راحتی که می‌تواند به کاربر ارائه دهد کمک می‌کند.

هرچه کیفیت بالاتر باشد، ساعت‌های نشستن روی صندلی راحت تر خواهد بود. یک صندلی اداری خوب می تواند بهره وری را نیز بهبود بخشد و مشکلات سلامتی را کاهش دهد. شما نمی توانید از کارمندی که روی صندلی خود احساس ناراحتی می کند انتظار داشته باشید که هر روز بهترین عملکرد خود را در محل کار ارائه دهد.

یک صندلی نیز برای سال های زیادی دوام می آورد، بنابراین یک صندلی خوب یک سرمایه گذاری ارزشمند است . جالب است بدانید گران ترین صندلی فروخته شده تا کنون با نرخ سرسام آور 28 میلیون دلار متعلق به طراح مشهور فرانسوی ایو سنت لوران است.

تولید انواع صندلی البرز سینما

انتخاب تجهیزات اداری مناسب از تولید انواع صندلی، کسب و کارها را آسان تر می کند تا عملیات روزانه خود را به شیوه ای روان و موثر انجام دهند. هنگام انتخاب این ابزار اداری، مشاغل باید همیشه نیازهای کارکنان خود را در نظر داشته باشند.

اگر کارکنان راضی باشند و ابزار مناسبی برای انجام کار خود داشته باشند، انگیزه بیشتری خواهند داشت و در نتیجه کار خود را بهتر انجام می دهند. این بدان معناست که آنها بازده بیشتری خواهند داشت.

این قطعاً یک موقعیت برد-برد هم برای خود شرکت و هم برای کارکنان است.

ما در مجموعه البرز سینما با ارائه تولید انواع صندلی طیف وسیعی از مدل های صندلی‌ اداری توانسته‌ایم پذیرای هر نوع سلیقه ای برای مشتریان عزیز باشیم.

برای اطلاع از قیمت انواع صندلی و میز اداری می‌توانید با بخش فروش شرکت البرز سینما تماس بگیرید.

تولید صندلی اداری

شرکت تولیدی البرز سینما بیش از ده سال است که در عرصه تولید انواع صندلی اداری فعالیت می‌نماید. صندلی اداری یکی از اصلی‌ترین زیر گروه‌های مبلمان اداری می‌باشد. به هر میزانی که صندلی مورد استفاده پرسنل شما در دفترکار یا شرکت قرار می‌گیرد باید راحت و یا به عبارتی دیگر ارگونومیک باشند.

داشتن صندلی اداری مناسب دفتر شما را حرفه ای تر جلوه می‌دهد و باعث می‌شود روال کار روزانه به راحتی انجام شود. انتخاب صندلی اداری مناسب به نیازهای کسب و کار شما و نیازهای کارکنان بستگی دارد . اگر نحوه استفاده صحیح از آن را ندانید، عواقب وحشتناکی برای جسم شما و بخصوص در ناحیه کمر بدنبال دارد.

بشر سالیان سال با آزمون و خطا توانست تشخیص دهد چه چیزی برای نشستن او مناسب‌تر است. بعد از آن نیز سال‌ها با مطالعه و همچنین آزمایشات مکرر توانست بفهمد که درست نشستن چگونه است.

در تولید انواع صندلی، جنس صندلی‌های اداری عمدتا از چرم، پارچه، پلاستیک، چوب و نایلون ساخته می‌شوند. صندلی اداری چرم مصنوعی و چرم طبیعی هردو با دوام هستند. منتها چرم طبیعی ساخترا لوکس تری را القا می‌کند. فرآیند ساخت صندلی شامل برش، قالب‌گیری، لمینیت و مونتاژ موادی مانند چوب، فلز، شیشه، پلاستیک است‌. با این‌حال، فرآیند تولید مبلمان صرفاً خم کردن فلز، برش و شکل دادن به چوب، یا اکسترود کردن و قالب‌گیری پلاستیک نیست.

تولید انواع صندلی البرز سینما

معرفی صندلی اداری

داشتن معرفی صندلی اداری بسیار مهم است زیرا در خرید و نگهداری آن موثر است.

صندلی های همایش و اداری یکی از مهم‌ترین تجهیزات محیط کار و نیز منزل محسوب می‌شود که دارای تنوع بالایی است.

امروزه در همه جای دنیا در بین تولید انواع صندلی استفاده از صندلی اداری برای انجام کارهای روزانه کارمندان یک اصل کاملا مهم و حتی تخصصی بحساب می‌آید.

حتما بایستی با در اختیار داشتن دانش قبلی اقدام به تهیه و خرید یک یا چند تا از این نوع صندلی اداری نمایید.

صندلی‌هایی مناسب استفاده در مکان‌های تجاری و اداری هستند. که با توجه به استفاده طولانی مدت از آن‌ها، اولا سبب آسیب رساندن جسمی به استفاده کنندگان خود نشوند. ثانیا از دوام کیفیت مطلوبی نیز در این بین برخوردار باشند.

صندلی اداری به طور معمول برای استفاده در پشت میز کار ساخته شده است. طراحی آن طوری است که کاربر در استفاده طولانی مدت از آن، کمتر دچار خستگی و یا مشکلات جسمی شود.

صندلی‌های اداری در ادارات، بیمارستان‌ها، بانک‌ها، موسسات و یا حتی در منزل کاربرد دارد.

خرید مبلمان اداری مناسب به دلایل مختلف مهم است. اولاً، دفتر شما را دلپذیر و حرفه ای می کند . دفتر شما برای کارمندان و مشتریان شما راحت و در دسترس خواهد بود.

صندلی اداری راحت

در منزل‌، دفتر و کارتان و یا حتی در خیابان، داخل پارک‌ وسینما و هر جای دیگری که فکرش را می‌کنید برای نشستن به یک صندلی راحت احتیاج دارید. 

صندلی اداری راحت در بین تولید انواع صندلی یکی از اقلامی است که حتما باید در زمان طراحی و تولید آن استانداردهای کتبی و نکات ایمنی و مراقبتی رعایت گردد.

اگر این استانداردهای علمی و نکات امنیتی بدرستی رعایت نگردد. باید منتظر انواع امراض نظیر: کمردرد، گردن درد، پادرد و همچنین ناراحتی‌های عضلانی و اختلال در سلامتی جسمی افراد بود.

تعداد کارمندانی که از شکایت کمر، گردن و شانه ناشی از نشستن و مشکلات مربوط به وضعیت بدنی رنج می برند، همچنان در حال افزایش است. این به دلیل وجود صندلی اداری غیر استاندارد و به عبارتی نبود صندلی اداری راحت است.

ارتفاع صندلی باید قابل تنظیم باشد تا حمایت مناسبی برای کمر ایجاد شود. هر دو تنظیم افقی و عمودی توصیه می‌شود. تکیه گاه های بازو با طراحی مناسب به حمایت از بازوها، پشت و گردن کمک می‌کند.

انتخاب مبلمان اداری مناسب نیز نقش مهمی در افزایش روحیه و بهره وری کارکنان شما خواهد داشت . کارمندان تمایل دارند برای کار در یک محیط دلپذیر احساس راحتی بیشتری داشته باشند. به این ترتیب آنها نگرش مثبتی نسبت به سازمان ایجاد می کنند و انگیزه بیشتری برای کار موثر و مولد پیدا می کنند.

به عنوان مثال، استفاده از رنگ ها و نور مناسب تنها چند عامل هستند که باعث افزایش بهره وری می شوند. همیشه به خاطر داشته باشید که آنچه را که می توانید خرج کنید و آنچه کارکنانتان نیاز دارند، متعادل کنید.

در نهایت، لوازم اداری مانند مبلمان باید منعکس کننده ماهیت کسب و کار شما باشد . مبلمان اداری با ظاهر زیبا تاثیر خوبی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

این باعث بهبود تصویر دفتر می شود و باعث می شود شرکت قابل اعتمادتر و حرفه ای تر به نظر برسد.

هنگام خرید مبلمان اداری، مهم است که فضای دفتر خود را در نظر بگیرید. همیشه سعی کنید این لوازم اداری را به گونه ای بچینید که دفتر بزرگتر و در دسترس به نظر برسد.

صندلی اداری ارزان

اگر به دنبال مبلمان و تجهیزات اداری با قیمت مناسب هستید. شرکت پارس نگاران البرز سینما برای تجهیز محیط‌ های اداری، تولید انواع صندلی اداری ارزان آیتم‌هایی فوق العاده در نظر گرفته است.

محصولات مجموعه البرز سینما علاوه بر قیمت به صرفه، بسیار با کیفیت هستند. سال‌های سال نیز در دفتر یا شرکت شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت. شرکت پارس نگاران البرز سینما فروش انواع صندلی اداری ارزان قیمت در عین حال با کیفیت را برای رفاه حال مصرف کنندگان در دستور کار قرار داده است. در خصوص عمر صندلی اداری، به طور متوسط،  بین هفت تا هشت سال عمر می کنند. اما با رعایت نکاتی می‌توانید به ماندگاری صندلی های اداری بیافزایید.

قیمت برخی از صندلی‌های ارگونومیک بیشتر است. زیرا امکان تنظیم بیشتر را فراهم می‌کند. هرچه صندلی تنظیمات بیشتری داشته باشد، گران‌تر خواهد بود. با استفاده از این صندلی‌ها، می‌توانید ارتفاع صندلی، پشت، عمق، کشش و پشتیبانی کمر را آزادانه تنظیم کنید. بنابراین چون متناسب با تنظیمات بدن و نشستن شماست، راحتی بیشتری به ارمغان می‌آورد.

تولید انواع صندلی البرز سینما

عواملی که در انتخاب مبلمان اداری باید در نظر گرفته شود:

هزینه: بودجه خود را در نظر داشته باشید.
طراحی: روی طرح‌های خلاقانه سرمایه‌گذاری کنید که آرامش را به شما منتقل می‌کند.
ماندگاری: کیفیت خوب.
یکنواخت: باید با تصویر شرکت شما هماهنگ باشد.
ایمنی: آن را به طور سیستماتیک ترتیب دهید.
صرفه جویی در فضا: آن را طوری ترتیب دهید که دفتر بزرگتر به نظر برسد.
راحتی: به نیازهای کارکنان خود فکر کنید.
قابلیت حمل: جابجایی آن باید آسان باشد.

مرکز طراحی و تولید صندلی اداری

طراحی صندلی مدرن و تولید انواع صندلی باید شامل جذابیت زیبایی، قیمت و عملکرد ارگونومیک باشد.

صندلی‌ها ابعاد استاندارد خاصی برای صندلی اداری ندارند. با این حال، اکثر آنها در اندازه‌های صندلی اداری زیر قرار دارند.

بهترین مرکز طراحی و تولید صندلی اداری آنهایی هستند که برنده بصری و کاربردی باشند. همچنین یک صندلی خوب باید از مواد بادوام قوی ساخته شود.بهتر است با بالشتک کافی روی صندلی و پشتی طراحی شود. به خصوص در جایی که قسمت نشیمنگاه با صندلی تماس دارد.

همچنین به کاهش فشار روی کمر کمک می کند. انتخاب مبلمان اداری مناسب ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد زیرا راحتی کارمندان و نحوه عملکرد آنها را تعیین می کند.

بنابراین باید در هنگام انتخاب عواملی را در نظر بگیرید. خرید مبلمان اداری یک سرمایه گذاری بلندمدت است، بنابراین فقط یک موضوع طراحی نیست، بلکه باید هر سکه را عاقلانه خرج کنید. بهتر است طراحی صندلی اداری را با هدف و عملکرد ترکیب کنید. همچنین به این فکر کنید که آیا مبلمانی که انتخاب می کنید متحرک است و با محیط اداری سازگار است یا خیر. ایمنی صندلی اداری یکی دیگر از عوامل ضروری است که در انتخاب مبلمان مناسب باید در نظر گرفته شود.اطمینان حاصل کنید که مبلمان اداری به طور سیستماتیک چیده شده اند تا از ایمنی در دفتر اطمینان حاصل شود.

ویژگی های انواع صندلی مرغوب

یک صندلی اداری مرغوب باید قابل تنظیم باشد. همچنین انواع صندلی مرغوب باید از نظر ساختاری سالم، محکم و خوش ساخت باشند. تا از استفاده طولانی مدت آن در طول سال ها اطمینان حاصل شود. هنگام نشستن یا تکیه دادن به قطعه باید احساس امنیت کنید و نباید هیچ گونه نوسانی، تسلیم شدن یا خم شدن در آن را تشخیص دهید.

در البرز سینما هر قسمت، با استفاده از تجهیزات پیشرفته ساخته می‌شود و سپس با نهایت دقت مونتاژ می‌شود.

سفارش تولید انواع صندلی اداری

صندلی‌های مدیریتی یکی از پرطرفدارترین صندلی‌ها هستند که بزرگ و بلند هستند و نیاز به فضای بیشتری دارند.

صندلی‌های کامپیوتری طوری طراحی شده که برای کار با کامپیوتر بسیار مناسبند و طوری طراحی شده اند. که کاربر بتواند به راحتی از کامپیوتر و سیستم خود استفاده کند.

از صندلی‌های کنفرانسی برای جلسات و کنفرانس‌ها استفاده می‌‌شود.

فروش مبلمان اداری در کرج

مرکز پارس نگاران البرز سینما با سال‌ها تجربه در زمینه  طراحی، ساخت و پذیرش سفارش‌های عمده زیر نظر کارشناسان زبده خود و فروش به قیمت بسیار مناسب آماده ارائه خدمات می‌باشد.
این خدمات شامل طراحی و تولید متنوع صندلی‌های سالن‌های سینما و آمفی تئاتر و مبلمان اداری می‌باشد.

انعطاف پذیری در حرفه‌ی ما  کارمان را تضمین می‌کند. بنابراین ما را قادر می‌سازد ظرف چهار هفته هر سفارشی را انجام دهیم.

تولید کننده صندلی با کیفیت

شرکت پارس نگاران البرز  با داشتن تنوع در طرح، رنگ و جنس و مرغوب آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.

از این صندلی‌ها در مکان‌های کاری جداگانه مانند اتاقک استفاده می‌شوند. آنها برای استفاده روزمره در محل کار هشت ساعت در روز، پنج روز در هفته طراحی شده‌اند.

صندلی‌هایی با پشتی کوتاه دارای طراحی کوچکتری هستند. که برای استفاده کوتاه تر در نظر گرفته شده‌اند و دارای بازو هستند. یا بدون آن صندلی‌های میانی عقب بزرگتر، دارای دسته‌های بازو و پشتیبانی ارگونومیک با پشتی بالاتر هستند.

این صندلی‌ها با ایجاد یک قاب فولادی برای پایه و پشتی ساخته می‌شود. پس از ایجاد قاب فولادی، اثاثه یا لوازم داخلی با دوختن کف پوش با مواد اولیه (چرم، پارچه یا مش) ساخته می‌شود. سپس صندلی اداری متناسب با آن مونتاژ می‌شود.

مزایای صندلی اداری با کیفیت

این نوع، از مهمترین وسایل و تجهیزات موجود در دفاتر اداری و شرکت‌ها می‌باشند. چرا که هم بر راندمان کاری کارمندان و هم بر سلامت آن‌ها تاثیر می‌گذارد.
علاوه بر این در زیبایی و طراحی داخلی نیز موثر است. محصولات ما قیمت‌های متفاوتی دارند اما به خاطر اینکه رابطه نزدیکی با سلامتی افراد دارد. فروشگاه ما از با کیفیت‌ترین مواد در محصولات خود استفاده کرده است.

فروشگاه مبلمان اداری

الزامات تعیین شده برای صندلی‌های مورد استفاده در محیط‌های صنعتی و فنی با آنچه برای صندلی‌های اداری تعیین می‌شود متفاوت است.
کارهایی که در کارگاه‌های تولیدی انجام می‌شود ممکن است شامل استفاده از نیرو، ایستادن زیاد و حرکات مکرر باشد.

به همین دلیل انتظار می‌رود صندلی‌ها با دوام، مقاوم در برابر جرقه و روغن، تمیز کردن آسان و بسیار قابل تنظیم باشند. به عبارت دیگر، صندلی باید همیشه مناسب محیط کار باشد و باید از کارمند در موقعیت‌های مختلف کاری پشتیبانی کند.

انواع مبلمان اداری

بسیاری از ما با شنیدن اصطلاح مبلمان اداری، ممکن است تنها چیزی که تصور می‌کنیم یک میز قهوه‌ای و یک صندلی مشکی بزرگ باشد. این تصویری است که از گذشته و دکوراسیون کلاسیک ادارات دولتی در ذهن داریم. اما امروزه تنوع این محصولات به قدری افزایش یافته و در فرم و رنگ انتخاب‌های متعدد وجود دارد.

که تصمیم گیری برای انتخاب به کاری سخت و پیچیده تبدیل شده است. بدون دانش و شناخت کافی نسبت به موارد موجود، ممکن است.

علی رغم صرف وقت و هزینه بالا در انتخاب بهترین گزینه برای رفع نیازهای تعریف شده، با مشکل مواجه شوید. به عنوان یک تولید کننده مبلمان اداری به شما پیشنهاد می‌کنیم. که قبل از خرید مبلمان اداری و برنامه‌ریزی انواع مبلمان اداری را بشناسید.

یکی از محبوب ترین سبک‌ها و طرح‌های مبلمان، مبلمان ادرای مدرن می‌باشد. که توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صنعت لوازم اداری پیدا کند.

مبلمان اداری مدرن، دارای سبک و طرح ساده ای می باشد. و بیشتر از جنس چوب، فلز و شیشه طراحی و تولید می شوند. قیمت مبلمان اداری مدرن از نوع کلاسیک ارزان تر می باشد. و شما می توانید با توجه به محیط و نوع کسب و کار خود آن ها را سفارش دهید.

مبلمان اداری کلاسیک

این سبک یکی از قدیمی ترین سبک ها در صنعت مبلمان اداری است. اگر شما به کار های چوبی علاقمند هستید.

می توانید از این سبک برای طراحی داخلی فضای خود استفاده نمایید. قیمت مبلمان اداری کلاسیک نسبت به مبلمان مدرن بالاتر می باشد. چون اکثرا به صورت سفارشی طراحی و تولید می شود.

مبلمان کلاسیک اداری یکی از سبک های مبلمان است که به طور قطع می توان گفت هرگز از چرخه مد خارج نشده و نخواهد شد. زیرا این سبک در نوع خود بسیار متفاوت و منحصر بفرد است.

انواع مبلمان کلاسیک اداری
مبلمان کلاسیک انواع مختلفی دارند که چند نمونه از آن ها عبارتند از:

  1. مبلمان کلاسیک ویکتوریا.
  2. مبلمان کلاسیک گرجستان.
  3. مبلمان کلاسیک تودور.
  4. مبلمان کلاسیک لویس ایکس وی.
  5. مبلمان کلاسیک فرانسوی.

انواع میز اداری

میز اداری یکی از مهمترین تجهیزات اداری هستند. میزهای اداری باید داری استحکام و مقاومت و در عین حال زیبایی باشند. میز شما نشان دهنده رده و جایگاه کاری شما نیز است پس باید در انتخاب مدل دقت لازم را داشته باشید.

میز مدیریت
میز مدیریت معمولا به دلیل جایگاه مهم مدیریت در هر مجموعه کاری، از میزهای دیگر بزرگتر هستند. دسترسی‌های موجود در این میزها معمولا شامل جای گاوصندق، الکتریک باکس و پورت‌های یو اس بی، کشوهای بزرگتر و… است. میزهای مدیریتی دارای مدل‌های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک است.

میز معاونت
طراحی میز معاونت در شرکت البرز سینما برای فردی با جایگاه مهم و درجه یک صورت گرفته است. کیفیت و ویژگی‌های این محصول به قدری عالی است. که از این محصول مدیرانی که فضای محدودتری دارند. نیز می‌توانند استفاده کنند.

بعنوان مثال در یکی از میزهای معاونتی البرز سینما میز کنفرانس کشویی جایگذاری شده است. این میز با اینکه جای کمتری نسبت به میز کنفراس اشغال می‌کند.

اما در عین حال دو محصول، هم میز معاونتی و هم میز کنفرانس را در خود جای داده است.

میز اداری کارشناسی
اندازه میزها معمولا بر اساس جایگاه اداری به ترتیب کوچکتر می‌شود. میز کارشناسی نسبت به میز مدیریت شکوه و جلال کمتری دارد. اما دارای برخی دسترسی هاست که هر کارشناسی در هر سازمانی به آن احتیاح دارد.

در این میز فضاهای زیادی برای کارمندان و کارشناسانی که در محیط کار با اسناد زیادی سروکار دارند وجود دارد.

میز کارمندی
با توجه به اینکه در هر مجموعه‌ای تعداد کارمندان از هر جایگاه و پست دیگری بیشتر است. انتخاب و چیدمان میز کارمندی از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

ازجمله خصوصیاتی که موقع خرید میز اداری کارمندی باید به آن توجه داشت کیفیت و جنس مرغوب محصول با توجه به کاربری بسیاری که میزهای اداری دارند.

هماهنگ بودن آن با فضای اداری موجود به دلیل تعداد زیادی که در هر سازمانی مورد نیاز است می‌باشد.

تنوع طرح و رنگبندی میزهای اداری مدرن البرز سینما باعث شده تا انتخابی ایده آل برای محیط‌های اداری مختلف باشد. طراحی میزهای کارمندی به گونه‌ایی است. که سعی شده از حداقل فضای میز حداکثر استفاده صورت پذیرد.

انتخاب میز و صندلی اداری ارزان و مناسب

برای انتخاب میز اداری چوبی باید به نکاتی توجه کرد. از جمله زیبایی میز، کیفیت میز و همچنین فضا و اندازه میز، برای انتخاب میز ابتدا باید از نوع متریال میز اطلاع داشته باشید. اینکه چه نوع متریالی مدنظر شما است.

مثلا شیشه ای، استیل یا ام دی اف و سپس به نوع رنگ و طرحی که دارد دقت کنید و آن را در فضای اداره یا دفتر کار خود بررسی کنید. شما برای خرید و استعلام قیمت انواع میز اداری ام دی اف، استیل و… می توانید با مشاوران شرکت البرز سینما تماس بگیرید.
فضای دفتر را به یاد آورید و بر اساس فضای دفتر، میز را انتخاب کنید. اندازه یک متر میز اداری کلی از فضای دفتر شما را می تواند پر کند پس اندازه و فضای مناسب میز بر اساس اتاق کار شما بسیار مهم است.

همچنین نوع کاری که انجام می دهید بسیار مهم است. بر اساس نوع کار میز را انتخاب کنید.
اگر بر روی یک میز نیاز است وسایل سنگین قرار گیرد بهتر است. از میزهای محکم تر استفاده کنید و اگر یک میز جنبه دکوری دارد و کار زیادی با آن ندارید.

می توانید از میزهای لوکس تر و سبکتر مثل میزهای شیشه ای استفاد کنید. همچنین شکل میز و رنگ میز هم بسیار مهم است. که با توجه به سلیقه خود و همچنین در نظر گرفتن طراحی و چیدمان اتاق کار آن را انتخاب کنید.
یکی از مهمترین اقدامات، اختصاص دادن بودجه کافی برای خرید میز است. ابتدا بهتر است به قیمت های میز توجه کنید و سپس با توجه به بودجه ای که دارید اقدام به انتخاب و خرید میز مناسب کنید.

نکات مهم در هنگام خرید صندلی اداری و همایش

حتما قبل از خرید صندلی اداری و همایش آن را امتحان کنید زیرا با این کار می توانید از صحت سلامت و همچنین کارایی صندلی اداری مطمئن شوید و می توانید با موارد زیر بهترین انتخاب را انجام دهید:

  1. صندلی اداری باید استاندارد، ارگونومیک و دارای جایگاه ستون فقرات باشد.
  2. پشتی و نشیمن دارای قابلیت تنظیم باشد، به گونه‌ای که پاها به زمین برسند و صاف قرار بگیرند و مانیتور تعبیه شده در راستای دید کارمندان قرار بگیرد.
  3. حتما صندلی اداری دارای دسته باشد تا کارمندان بتوانند به راحتی و با تسلط بالا به کار خود ادامه دهند.
  4. بهترین جنس و بالاترین متریال در ساخت را انتخاب نمایید.
  5. همیشه قیمت بالا، بهترین کیفیت را مناسب با حالت بدن شما فراهم نمی‌کند. پس دقت داشته باشید که صندلی اداری را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید. تا با دیزاین داخلی شرکت و دفتر کار شما متناسب باشد.
  6. نشیمنگاه صندلی باید بزرگ باشد. و فاصله تا زانو به صورت اصولی بر روی آن ایجاد شده باشد.
  7. سعی بر این داشته باشید که صندلی اداری دارای پشتی سر باشد. تا گردن و مهره های بالایی ستون فقرات در طی نشستن های طولانی مدت آسیب نبیند.

تولید انواع صندلی آمفی تئاتر و سینما

تئاتر و سینما دو مرکز مهم فرهنگی، هنری و تفریحی هستند. در این سالن‌ها علاوه بر نمایش فیلم، سالانه تعداد زیادی رویداد و نمایش و حتی سخنرانی برگزار می‌شود. برای انجام چنین رویدادهایی به مبلمان مناسب و راحت نیاز است.

صندلی آمفی‌تئاتر و سینمایی از جمله مهم‌ترین و عمده‌ترین بخش مبلمان این صنعت را تشکیل می‌دهد. تاریخچه سینما و آمفی‌تئاتر و همچنین سرگذشت اختراع و تحول این صندلی‌ها نشان‌دهنده طولانی بودن سابقه این هنر محبوب در جهان است.

امروزه مدل‌های مختلفی از این صندلی‌ها وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی آمفی‌تئاتر، همایش، سینمایی، کنفرانس و اداری اشاره کرد.

برای اینکه به بهترین قیمت صندلی آمفی تئاتر دست پیدا کنید. این نکته بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر قیمت به کیفیت نیز توجه کنید. با توجه به اینکه در تولید صندلی از مواد گوناگون استفاده می شود.

جنس مواد در قیمت تمام شده بسیار نقش دارد نیاز است تا در هنگام پذیرش قیمت صندلی به اصل حداقل کیفیت مورد انتظار توجه داشته باشید.

صندلی آمفی تئاتر تاشو

صندلی آمفی تئاتر تاشو و دکوراسیون و طراحی و تجهیز سالن همایش و تولید انواع صندلی تاشو سینمایی تخصص مجموعه البرز سینما در زیبا سازی و تحقق بخشیدن به اهداف کارفرمایان محترم است.

بر کسی پوشیده نیست که نشستن طولانی مدت ناسالم است و اکثر افرادی که این کار را انجام می دهند در یک دفتر کار می کنند. اکثر مشکلات سلامتی ناشی از نشستن طولانی مدت از این واقعیت ناشی می شود که افراد تمایل دارند با وضعیت نادرست بنشینند. در حالی که مشکل وضعیت بدن ممکن است شخصی باشد، اکثر صندلی‌های اداری که امروزه استفاده می‌شوند. معمولاً بدون در نظر گرفتن وضعیت بدن ساخته می‌شوند.

صندلی که با در نظر گرفتن راحتی و وضعیت بدنی کاربر طراحی شده باشد، ارگونومیک نامیده می شود. یک صندلی ارگونومیک باید با ویژگی های طراحی خاص مانند موارد زیر ساخته شود.

5 ویژگی مهم صندلی های اداری

1. قابلیت تنظیم

میزان قابلیت تنظیم متفاوت است، اما در بیشتر موارد، تکیه‌گاه‌های دست، پشتی صندلی و ارتفاع صندلی باید قابل تنظیم باشند. علاوه بر این، یک ویژگی چرخشی به کاربر این امکان را می دهد که موقعیت صندلی را بدون نیاز به کشیدن صندلی روی زمین تنظیم کند.

2. پشتیبانی

احتمالاً در گذشته در مورد حمایت از کمر شنیده اید، مخصوصاً در مورد اتومبیل. با این حال، تکیه گاه کمر بخش بسیار مهمی از نحوه طراحی صحیح صندلی است. این به این دلیل است که برای جلوگیری از کشیدگی و آسیب احتمالی، کمر باید به درستی حمایت شود.

3. مش یا بالشتک

همه صندلی‌های اداری باید نوعی بالشتک را در ساختار خود داشته باشند تا راحتی بهینه ایجاد کنند و امکان جابجایی زیاد فرد هنگام نشستن را کاهش دهند. بخش مهمی از پوسچر، توانایی حفظ آن برای مدت طولانی است. با این حال، باید توجه داشت که بالشتک بیش از حد در واقع می تواند برای سلامت فرد مضر باشد.

4. پشت بالا

یک صندلی ارگونومیک به این دلیل متمایز است که معمولاً با تکیه گاه پشتی بالاتری نسبت به آنچه اکثر مردم با صندلی به آن عادت دارند ساخته می شوند. صندلی باید بسیار شبیه یک ماشین باشد زیرا از گردن و پشت سر کاربر پشتیبانی می کند. این کار فشار گردن را کاهش می دهد و راحتی مطلوب را فراهم می کند.

5. طراحی ساده

نقطه ای وجود دارد که در آن مقدار ویژگی ها به اضافه بار طراحی تبدیل می شود. در حالی که ویژگی ها عالی هستند، ساده نگه داشتن صندلی تا حد امکان باید اولین نگرانی سازنده باشد. این به دلیل این واقعیت است که ایجاد یک محصول پیچیده می تواند منجر به نتایج مضر و همچنین در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری تعمیرات پیچیده شود. هنگامی که به دنبال صندلی های اداری هستید، صندلی هایی را انتخاب کنید که طرح های ساده و در عین حال کاربردی دارند.

مجموعه پارس نگاران البرز سینما با بهره گیری از کادر مجرب و ایده پردازی در حوزه دکوراسیون اداری از شرکت های پیشتاز در این عرصه می‌باشد. با تماس اول مشاوره رایگان دکور داخلی مبلمان میهمان باشید.

۰۲۶۳۴۷۱۵۰۹۵ | ۰۲۶۳۴۷۱۵۵۶۴ | ۰۲۶۳۴۷۱۷۴۹۷