طراحی و تجهیز سالن ها

مشاوره ، طراحی و ساخت دکوراتیو وآکوستیک نمودن سالن های همایش، آمفی تئاتر، کنفرانس، سینما و استودیوهای صدا برداری و تصویر برداری
استفاده بهتر از فضای موجود و چیدمان ونصب صندلی در مدل های مختلف (همایش، آمفی تئاتر، آموزشی و اداری)
سیستم های صوت و تصویر حرفه ای
سیستم های نورعمومی، نورپردازی تخصصی و حرفه ای
سیستم های حرفه ای تله کنفرانس و ارتباطی و سیستم ترجمه همزمان
نصب انواع پرده و موکت سالن ها

تجهیز سالن آمفی تئاتر

اصطلاح تجهیز سالن همایش، کنفرانس، سینما و آمفی تئاتر بدین معنی می باشد. که ما قصد داریم فضایی را طراحی کنیم که به طور اختصاصی مناسب هر کدام از موارد ذکر شده باشد. مواردی که باید در طراحی چنین محیطی در نظر داشت چیزی بیش از تعداد صندلی و ظرفیت آن است. احترام به افراد در قبال زمانی که می خواهند. در سالن مورد نظر شما سپری کنند. از جمله نکاتی است که شما می توانید با یک طراحی زیبا و خاص و استفاده از تجهیزات مناسب به آن دست یابید.

تجهیز سالن کنفرانس

سالن کنفرانس، محل برگزاری جلسات مهم برای تبادل نظر و نتیجه گیری درباره مسائل مهم و تعیین کننده هر شرکت بزرگی است. سخنرانی های انجام شده در این سالن مستلزم داشتن امکانات ویژه ای است. که علاوه بر راحتی حضار، صدا و تصویر آنان را نیز به خوبی انتقال دهد.

در طراحی و تجهیز سالن کنفرانس مواردی همچون ابعاد سالن، نوع چیدمان صندلی ها، سیستم صوتی، سیستم تصویری، نورپردازی و دکوراسیون نقشی تعیین کننده دارند. در صورتیکه سالن کنفرانس ابعدادی بیش از 70 متر داشته باشد. بهتر است چیدمان صندلی ها بر روی سطوح شیب دار و پلکانی باشد. تا زاویه دید حضار به خوبی تامین شود.

یکی از نقاط قابل ذکر در ساخت سالن کنفرانس، طراحی ورودی و خروجی است؛ به این صورت که در سالن هایی با مساحت بالا می توان از ورودی و خروجی های مجزا و با عرضی بالغ بر یک متر مربع استفاده کرد. طراحی و تجهیز سالن کنفرانس شامل مسائلی همچون چیدمان صندلی ها و فاصله بین آن هاست. از این رو بر اساس اندازه صندلی ها و فاصله بین ردیف ها طراحی متفاوتی را می توان برای سالن های کنفرانس متصور شد.

در طراحی و تجهیز سالن کنفرانس انتخاب و نصب سیستم های صوتی از اهمیت بالایی برخودار هستند. و به طور کلی شامل تجهیزاتی همچون میکروفن رومیزی، میکروفن ریاست، میکسر، آمپلی فایر و باند می شود. این موارد بسته به نیاز کابر تجهیزات پیشرفته را دربرمی گیرد. که از آن دست می‌توان به سیستم رای گیری، نمایش تصویر سخنران در نمایشگر، امکان ترجمه همزمان سخنرانی و ضبط صدا و تصویر به صورت همزمان اشاره کرد.

تجهیز سالن همایش

تجهیز سالن همایش و خرید سیستم همایشی و اداری مناسب یکی از دغدغه های اصلی هر ارگان دولتی و شرکت های خصوصی می‌باشد. دلیل حساسیت طراحی و تجهیز سالن همایش به این خاطر است. که تمامی جلسات مهم کاری، ملاقات های اداری و یا تصمیم گیری های آینده ساز هر شرکت و یا نهادی در سالن همایش اتفاق می افتد. پس دلیل حساسیت بالای کارفرمایان در خرید سیستم همایشی و تجهیز سالن همایش این موارد حائز اهمیت می‌باشد. لازم به ذکر است که انتخاب تجهیزات مناسب صدا و تصویر با فضای مورد نظر و همچنین بودجه اختصاص یافته برای تجهیز سالن همایش از نکات مهمی به شمار می آید. که در روند اجرایی پروژه باید به آن توجه ویژه ای داشت. تا به بهترین شکل ممکن بتوانیم مدیریت کاملی بر روی بودجه و استفاده بهینه از آن را داشته باشیم. شرکت پارس نگاران البرز سینما صدا با درک کامل این موضوع و شناخت کافی در زمینه مشاوره و تجهیز سیستم های کنفرانسی و همایشی با بهره گیری از مهندسین و متخصصین با تجربه و خبره صنعت صدا، این امر مهم را برای کارفرمایان تسهیل کرده است. تا هر ارگان و یا نهادی به راحتی بتواند لذت داشتن یک سالن همایش با کیفیت بالا و استاندارد را تحربه کند.

تجهیز سالن سینمایی

شرکت البرز سینما یکی از شرکت های مطرح در زمینه مبلمان اداری است. که در زمینه تولید مبلمان اداری از جمله انواع میز اداری، صندلی اداری و صندلی سینمایی فعالیت می کند. ما در کنار تولید و فروش مبلمان اداری به کار طراحی، اجرا و پیاده سازی دکوراسیون داخلی ادارات، سازمانها و شرکت ها می پردازیم. که شامل اجرای انواع پارتیشن من جمله پارتیشن اداری، پارتیشن دوجداره، پارتیشن تک جداره و پارتیشن ام دی اف می باشد. یکی دیگر از فعالیت های اصلی البرز سینما تجهیز سالن سینمایی می باشد. خدمات البرز سینما در این زمینه شامل تجهیز سالن کنفرانس، تجهیز سالن آمفی تئاتر، تجهیز سالن همایش، تجهیز سالن سینمایی می باشد. تجربه چندین ساله ما باعث شده است. که خدمات خود را به مشتریان زیادی عرضه نماییم. کیفیت کار ما را می توانید از مشتریانی بپرسید که سالهاست با ما هستند. بی شک نمونه کارهای بسیار زیبا و خلاقانه ما در تصمیم شما برای انتخاب ما تاثیر خواهد داشت. از نمونه کارهای ما دیدن نمایید.

تجهیز سالن ها توسط شرکت پارس نگاران البرز سینما

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ظهور نیازهای جدید، تجهیز صوت، تصویر و نور سالن ها و اماکن نیز به طور چشمگیری تخصصی و حرفه ای شده است. تجهیز سالن کنفرانس، تجهیز سالن همایش و سالن آمفی تئاتر، تجیهز صوت سالن ورزشی، تجهیزات استودیویی، تجهیز سیستم پیجینگ و صوت هتل، تجهیز صوت و تصویر رستوران و کافی شاپ، تجهیز سالن کنسرت، تجهیز سالن سینما، سیستم صوتی اداری و… همگی جزییات بسیاری دارند که توجه به آن ها برای بالا بردن بهره وری و افزایش مزیت رقابتی اهمیت بسیار بالایی دارد. شرکت البرز سینما با رزومه ای قوی آماده ارائه مشاوره و خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با 026-34715095 تماس بگیرید.
طراحی و تجهیز سالن ها